פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חוזרת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
16.07.2006
שלום
בחודש אפריל 2006 הגשתי תלונה נגד מירס תקשורת
דרך אתרכם.(בעיות קליטה)
לאחר שבוע חזרה אליי מנהלת פניות הציבור בשם אולגה חלוץ
וניסתה לשכנע אותי שבימים אלו אנו מתקינים אנטנות בכל מיני אזורים והקליטה תהיה הרבה יותר טובה, כמובן שלקחתי את מה שהיא אמרה בעירבון מוגבל.
ובנוסף היא הבטיחה לי 100 דקות חינם בשני המכשירים שיש ברשותי.
לאחר חודש עדין אין קליטה ולא קיבלתי שום 100 דקות חינם באף אחד מהמכשירים.
בנוסף הפסיקו לשלוח אליי חשבונית בדואר.
בכל אופן לאחר שלושה חודשים, בעיות הקליטה לא נפתרו.
ניסיתי להתקשר לאולגה למספר שנתנה לי (03-7186631) ואף אחד לא עונה במספר הזה.
אודה לכם אם תעזרו לי בשנית.

טלפון:057-7449406 אושרת
057-8319992 אסף
תודה מראש
אושרת

כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה