פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומזלזל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הבעיה למעשה מתחילה מאז שעשינו את הטעות הכי גדולה להצטרף לחברה הזו שמה שהנציגה ידעה זה לשקר לנו על עלות החבילה חודש אחרי שהצטרפנו ראינו שמחייבים אותנו יותר, המכשירים "הכי מתקדמים" של מירס ממש על הפנים כיוון שמירס חסמו בהם אופציות, כמו כן בסך הכל לשנות חבילת שיחות זה לא דבר פשוט הנציגה לא חוזרת וצריך לרדוף אחריהם. אני לא מבינה איזו חברה שמכבדת את עצמה מוכנה לתת ללקוחות להתמרמר בצורה כזו וכל מה שאנחנו עושים זה רק לדבר רע על מירס אף פעם לא ניתקלתי ביחס כזה מזלזל כבר 4 חודשים לא נהנו בכלל מהשירות השיחות מתנתקות בנוסף ואין קליטה, לכל מי שקורא תלונה זו לטובתכם אל תצטרפו למירס!!! זה רק מרמור ולרדוף אחרי נציגים שבכלל לא אכפת להם אלא רק לגנוב כסף, גועל נפש של חברה

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
למרות ניסיונות רבים להשיג הלקוחה, לרבות השארת הודעות, לא עלה בידי חברתנו ליצור עם הלקוחה קשר. הלקוחה מוזמנת לפנות אל מחלקת פניות הציבור או מחלקת קשרי לקוחות דרך מוקד השרות 166*. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה