פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירס חברה לא אמינה וללא שירות!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני סובל תקופה ארוכה מניתוקים במכשיר המירס,ולאחר פניות מרובות לסוכן,ולשרות הלקוחות הפתרון שהם מציעים ,להחליף לי את המכשיר תמורת התחייבות נוספת ל 36 חודשיים,כמובן שאני לא מסכים להיות שבוי שלהם לעוד 36 חודשים,אמרתי להם שאני מוכן להחליף מכשיר לנסיון ואם הכל יהיה בסדר אמשיך להיות לקוח שלהם או לחילופין לרדת לחבילת מינמום עד סוף ההסכם,אבל הם רוצים עבור שינוי חבילה 40 שח+התחיבות ל6 חודשים נוספים בעלות של 160שח לחודש מינמום על מה ....
כספי סוג הנזק :
אפשרות לעבוד עם המכשיר או להשתחרר ממירס תודה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לריפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה