פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, חוסר יחס, חיובים לא ברורים ואי קבלת תשובות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
0 כתובת:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי הילה דהן ואני מנהלת עסק קטן - עמצאי . לפני כשנתיים העברתי את מכשירי העסק מפלאפון למירס בגלל שירות הקשר. והיום כשהחברות המתחרות נותנות את אותו השירות - אני ממש ממש מצטערת שעשיתי זאת.
כיום ובמשך מספר חודשים אני סובלת מבעיות חוזרות ונשנות במכשיר שלי. הבעיות החלו כבעיות בשמע, אח"כ ניתוק שיחות, אח"כ אי קבלת שיחות אלא מעבר ישיר למענה הקולי עד שלבסוף המכשיר נכבה ולא ניתן להדליקו. כמובן שהייתי עשרות פעמים בתחנת השירות בראשל"צ ותיקנו והחליפו מכשירים. אבל משום מה אחרי מספר ימים של שקט תמיד חוזרות אותן בעיות.
וכמובן שאני כל פעם מחדש מפנה מזמני ויושבת שעות בתחנת השירות - כי כמובן זו דרך לתת שירות ובמיוחד ללקוח עיסקי - לבזבז את זמנו.
לצערי על התקלה האחרונה אני לא יכולה לעבור בשתיקה. מכשירי התקלקל שוב ב- 14/7/06 וניגשתי לתחנה - החליפו מכשיר. זה היה ביום שישי. כל השישי שבת המכשיר לא עבד ולא היה לי עם מי לדבר. כמובן שזה לא הפעם הראשונה שזה קורה לי בשישי שבת והפיתרון היעיל ביותר שהמוקד נותן לי הוא עקוב אחריי על חשבוני כמובן למכשיר אחר שברשותי - כי הרי אני כמנהלת עסק לא יכולה לתפקד בלי מכשיר פעיל.
ביום ראשון שוב ניגשתי לתחנה ביוזמתי וכמובן ששוב החליפו מכשיר. התקלה אם לא ציינתי הייתה בכך שהמכשיר נמצא תמידית במצב אין שירות לא מקבל ולא מוציא שיחות. ביום ראשון 16/7/06 אחרי החלפת המכשיר יצאה אליי בחורה מהמעבדה ואמרה שהמכשיר הוחלף , כרגע לא מתפקד אבל סביר להניח שעד שעות הערב הדבר יסדר. תשובה הולמת. אך עדיין איני מבינה איך משחררים לקוח מתחנת השירות עם מכשיר לא תקין.
מיותר לציין שהבעיה לא נפתרה. התקשרתי להתלונן במוקד ושיכנעו אותי שוב להגיע לתחנה והבטיחו לי שדיברו איתם ולגשת ישירות לבחור בשם רז והכל יהיה בסדר. ושוב ביום השלישי ברציפות אני מפנה מזמני היקר ויושבת שעה בתחנת השירות . יוצאת מהתחנה בהרגשה שהכל מאחורי ואחרי חצי שעה בדיוק המכשיר חוזר למצב אין שירות. פיתי למוקד עצבנית וכועסת - ונדמה לי שבצדק. כמובן שלא זכיתי לתגובה רק לכך שתוך 48 שעות מישהו יחזור אליי. ושאלתי את הנציגה אם נראה לה הגיוני שבנוסף לארבעת הימים שהמכשיר לא עובד, אני צריכה להמתין עוד יומיים עם מכשיר לא עובד.?? והיא ענתה שזה הנוהל. כמובן שהימים עוברים המכשיר לא עובד. אף אחד לא חוזר אליי ואני פונה שוב מיוזמתי לאחר 3 ימים ונאמר לי שמתנצלים אבל אף אחד לא ראה את התלונה שלי ויחזרו אליי עוד היום. בתאריך 25/7/06 חוזרת אליי בחורה בשם שרי מקשרי לקוחות וטוענת שהתלונה שלי לא הגיונית כי טיפלו לי במכשיר 3 פעמים אז איך הוא לא עובד??
ניסיתי להסביר לה שזה בדיוק מה שאני שואלת את עצמי, אבל נתקלתי בשיחה מאוד לא נעימה, טענות קשות כלפיי ורמיזות שדברי אינם נכונים.
ביום המחרת חזרה אליי מנהלת תחנת השירות וביקשה ששוב אגיע לתחנה ויטפלו בי ולא יוציאו אותי משם בלי מכשיר עובד.
בתאריך 28/7 הגעתי שוב לתחנה וקיבלתי מכשיר שנכון להיום עדיין עובד.
14 יום אני הייתי עם מכשיר לא פעיל, לא מקבל ולא מוציא שיחות. המקום היחיד שניתן לדבר ממנו הוא מהדיבורית ברכב. אלו לא בעיות של קליטה מכיון שברשותי עוד 4 מכשירים פועלים באותם מקומות. ולאף אחד מחברת מירס לא אכפת, לא מהטרטור, מעוגמת הנפש וכמובן מההפסדים הכספיים שלי. מנהלת עסק שמסתובבת עם מכשיר לא תקין. ולצערי זו לא הפעם הראשונה.
מאז שהתחיל כל הבלאגן ביקשתי מספר פעמים שיצרו איתי קשר לניתוק 5 המכשירים שברשותי כי איני מעוניינת לעבוד עם חברה שלא יודעת מה זה להוציא לקוח מרוצה. כמובן שלא יוצרים איתי קשר לגבי הניתוק.
מעולם לא הייתי כ"כ מאוכזבת מנותני שירות. ומעולם לא נתקלתי בכזה זלזול.
מעבר לכך פניתי מספר פעמים בחודשים האחרונים דרך הסוכן האישי ומנהל האיזור לגבי בעיה של חיוב לא ברור בחשבוניות - על כך שהחיוב עולה בלי הסבר כל חודש ממה שסוכם וטרם זכיתי לתשובה. אבל אולי זה עדיין מוקדם כי עברו רק מספר חודשים מאז שביקשתי בירור.
כמו כן ביקשתי לפני 3 חודשים העברת בעלות ופיצול חשבוניות ועדיין הדבר לא בוצע, למרות שמילאנו את כל הטפסים הנדרשים והגשנו אותם. החיובים עדיין יורדים מחשבון אחד זה החודש השלישי - אבל שוב אולי הדרישות שלי מוגזמות מידי. כי גם בנושא זה עדיין לא קיבלתי תשובה.
כמובן שאם הייתה לי הוראת קבע הייתי מבטלת לכם אותה כי רק אז כנראה הייתם חוזרים אליי אבל לצערי אני משלמת בכרטיס אשראי ונגזר עליי להמתין עד שמישהו יואיל בטובו להתייחס ללקוחה משלמת.
גם דרך פניה זו אין לי ציפיות מוגזמות. את הנזק שעשיתם לי בעסק אתם בטח לא יכולים לתקן ועל פיצויי בטח לא חשבתם וזה גם לא מעניין אותי.
הדבר היחיד שמעניין אותי זה איך אנחנו מסיימים את היחסים ביננו כמה שיותר מהר. אני לא מעוננית לעבוד יותר עם חברה שמזלזלת בלקוחה שלה כמו שאתם מזלזלים. אני מבקשת לשחרר אותי מעול ההתחייבות ביננו, כי הרי היחידה שעומדת בהתחייבות ומשלמת בזמן היא אני, אתם מצידכם לא טורחים לספק לי מכשירים תקינים. ועל הבזבוז הכספי שהיה לי בשבועות האחרונים אמרתי בהתחלה - אני לא יכולה לעבור בשתיקה.
וכמובן תודה לכם בשם חברת פלאפון שדחפתם לידיה לקוחה עסקית עם 5 מכשירים וחשבון גדול. וממש עשיתם הכל כדי שאני אתייאש ואעזוב אתכם.
אני ממתינה לתשובה הולמת.
כספי סוג הנזק :
ביטול התחייבות ושחרור מחברת מירס - מיידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה