פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מירס חו"ל< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלפון ליציאה לחול דגם מסויים לאחר שהגיע שליח (הבן קיבל את המכשיר ) הגעתי הבייתה וראיתי שזה לא המכשיר שביקשתי .
לאחר בקשה לדבר עם גורם בכיר אמרו שיתקשר ניסתי שוב כמה פעמים לדבר עם נציג בכיר (טענו כל הזמן שתוך שעה יתקשר אליי) עד שחזר אליי ולא תוך שעה שעתיים ואפילו יום וביקשתי שיקחו את המכשיר בחזרה ולא רוצה את המכשיר ולא שיחליפו אותו . אמר לי שיחזור תוך שעה אבל כרגיל שירות גרוע ביותר !!!
ניגרמה עוגמת נפש ליפני הנסיעה .
יש להוסיף כי זה פעם שניה שאני מאוכזב משרות מירס חו"ל.
אם הם טוענים "שכל השיחות מוקלטות למטרת שיפור" הם צריכים באמת לישמוע את השיחה ולשפר המון !!!


Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה