פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה התקשרות עם חברת מירס שלא הוסבר כראוי ובלתי אפשרי לקיומו. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2005 היה לבעלי ולשותפן עסק ורכשו בשבילו 4 מכשירים מחברת מירס. החתימו אותם על חוזה על דמי שימוש של כ 350 ש"ח על כל מכשיר כביכול על חבילת שימוש "מוזלת" שהיא ממש ממש לא!!! והתחייבות מינימלית של 36 חודשים. בנוסף כנראה שהחתימו אותם על שטר התחייבות של 9000 ש"ח. עקב סגירת העסק בהפסדים של כ 300000 ש"ח ומעלה. ניתקנו את המכשירים. קיבלנו הודעה לפני תביעה ממירס על שני תשלומים שוטפים ממירס של 3300 ש"ח. לאחר שיחה עם נציגה מגבייה נאמר לי כי אחרי שאשלם את החוב הזה לא ישאר לי שום חוב. רק עלות המכשירים אם ארצה להתנתק לגמרי ממירס של כ 2300 ש"ח למכשיר. ואופציה קיימת להעביר בעלות על המכשיר. דבר ראשון רציתי לסיים את חובי הכספי עימם לכן בהלוואה נוספת שילמתי את החוב על סך 3300 ש"ח. כיום לאחר חודשיים אני מקבלת שיחה נוספת מנציגה כי בחודשיים שעברו (שבמהלכם שילמתי את החוב ב 3 תשלומים) כל חודש אנו מחוייבים על החבילות כ 1200 ש"ח למרות שאנחנו לא משתמשים בטלפונים כלל!!!!!!!!!!!!!!!! כל חודש עד שיגמרו ה 36 חודשים. קיבלתי את זה מאוד קשה פשוט התמוטטתי. לא היה לי הגיוני בשום מצב בעולם שמחייבים אותם על סכום כזה על משהו שלא בשימושם כלל ושכיסיתי את חובי כדי שלא אשתמש בהם יותר. הנציגה טענה כי הם חתומים על חוזה כזה והסברתי לה כי אין להם מושג הם חשבו כי הם ישלמו על שווי המכשיר כל חודש במידה ויסגרו אותם לא על חבילות שבכלל לא ישתמשו. אין לנו אפשרות בשום פנים באופן לשלם את הסכום האלה אנחנו משלמים חובות פי 2 מהמשכורות שלנו. זה פשוט לא אנושי לא משנה איזה חוזה חתום יש להם. יש בידיי את כל המסמכים שמראים על הפסד החברה. למי אני יכולה לפנות בעניין? אני מתחננת לעזרה. הנתונים של העסק על שם בעלי. נאמר לי כי אין לי למי לפנות רק לשלם את הסכומים הנדרשים לניתוק מהם. פרטי המירס : מס' של אחד מהמכשירים - 057-5251113. ח.פ החברה- 557636560,.
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה