פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות, זילזול ורמת שירות נמוכה ביותר נושא התלונה:
רז אמיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קיבלתי מהצבא פלאפון של מירס {איש קבע}.לאחר חודש התקשרתי כדי לברר על קנית פלאפון משפחה של משרתי צה"ל קניתי פלאפון נוסף ובקשתי חשבונית מפוצלת שזאת אומר שכול חשבון של פלאפון הרד מכרטיס אשראי אחר {אחד שלי ואחד שלי חברה שלי‎}התבקשתי לשלוח פקס אם פרטי הכרטיס האשראי השני ..שלחתי את הפקס ואפילו התקשרתי כדי לברר שהם קיבלו ושאלתי אותם במפורש מאיזה כרטיס אשראי יורד כל טלפון..והם אמרו לי בדיוק מה שרצית ....אבל בהתחלת החודש ראיתי בחיוב אשראי שלי ששתי הפלאפונים יורדים מהחשבון שלי אז התקשרתי למירס שוב וביקשתי שיבדקו והם אמרו שיש טעות והתקנו את זה חודש הבא אבל בחודש לאחר מכן הם הורידו שוב את שתי הפלאפון הפעם מהכרטיס האשראי של חברה שלי....ושוב התקשרתי ושאלתי איך זה יכול לקרות הם אמרו לי שאני צריך לשלוח עוד הפעם פקס אם הפרטי של הכרטיס האשראי של חברה של ושוב שלחתי פקס והתקשרת לבדוק אם החשבונית מפוצלת ושאלתי את הנציג במפורש איזה חשבונית מכשיר יורד מכל כרטיס אשראי {זה אפילו מוקלט אצל מירס כי הם מקלטים את כל שיחות} עבר עוד חודש ושוב אותו טעות אבל הפעם הם הורידו את שתי המכשרים מכרטיס האשראי שלי הפעם,,,ושוב התקשרתי ושוב ביקשו לשלוח פקס אם פרטי כרטיס אשראי של חברה שלי {אפילו שהם הורידו חודש לפני מהכרטיס האשראי של חברה שלי .
אני רוצה לציין שחברת מירס מדברת בזילזול ורמת שירות נמוכה ביותר אם דבר פשוט הם לא יכולים לעשות
עוגמת נפש סוג הנזק :
סידור של החשבונית המפוצלות ופיצוי על כל הפקסים ששל פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה