פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים נושא התלונה:
גולדברגר ניר שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
איזור תעשיה כתובת:
מירס מוטרולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות התיקונים הנמצא במירס אילת אני כבר לא יודע על מה להתלונן על האנשים שמתקנים את המכשירים או על המכשירים שחברת מירס שולחת לסניף באילת
נמאס לי כבר לחזור לתקן את הטלפון כל פעם מחדש אני חודש שעבר הייתי איזה
ארבע פעמיים והחודש הזה פעמים וכל פעם לתקן את אותם תקלות ואני לא מאשים את המנהל היושב שם שהוא אחלה בן אדם ונותן אחלה שירות התלונה היא או על הטכנאים שעובדים שם או על מי ששוח את הטלפונים לסניף באילת
זה כבר תלונה שנייה שלי אליכם וקרא לי אותו דבר גם במכשיר הקודם שהיה ברשותי לאחר שקיבלתי ממכם פיצוי מכשיר אחר
אשמח אם טטפלו בזהבחומרה נמאס לי לצאת מהעבודה מוקדם בשביל לתקן מכשיר נמאס לי לבזבז כל פעם מוניות הלוך חזור כלכך הרבה פעמים .
חוץ מי זה הובטח לי שאני מביא את הטלפון לתיקון אני לא צריך לחכות אני מקבל תיקון לפני כולם וחבל שזה לא כך.
בנוסף ברצוני להתלונן על שירות לקוחות דיברתי עם נציג שלכם הסברתי לו את הסיפור וביקשתי שמנהל יחזור אלי עבר כבר שבוע מאז השיחה ושום מנהל לא חזר כמו שהבטחתי כאן כבר כתבתי עם צריך אני ילך עם זה גם לעיתונים המקומיים של אילת שיראו איזה שירות מירס אילת נותן
בזבוז זמן עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי פיצוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה