פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים סרק לאחר טיפול לכאורה בתלונה דרך האתר מיום 16/7/06 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מיום 10/7 על חיובי סרק בגין שירות מכמונות מהירות שאותו ביקשתי לפני ותר מחצי שנה להסיר, יצר איתי קשר נציג החברה ו"טיפל" לכאורה בתלוננתי, כפי שציינה איילת מפניות הציבור של החברה במשוב לתלונה.
אם חשבנו שבזה תמה הסאגה - טעות!
גם החודש חוייבתי בעבור אותו השירות!!! מתי יפנימו נציגי החברה שטיפול, זה לא רק זיכוי בדיעבד, אלא דאגה שהכשל יטופל ולא יחזור עוד על עצמו!
בפועל עדיין לא הסירו את השירות האומלל הזה מהמנוי שלי.
מה קורה איתכם מירס???
הכל!!! סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה