פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קבוע בסך כ- 255 ש"ח על מכשיר סגור ולא עובד !! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במקרה מצאתי את האתר שלכם.... אם תצליחו לעשות משהו - מבורכים אתם.
בראשית שנת 2004 רכשתי מכשיר מחב' מירס.
לאחר תקופה קצרה בקשתי מכשיר נוסף לבן שלי תוך כדי בדיקה ואישור נציג חב' מירס שהחיוב מתבצע אך ורק אם המכשיר בשימוש!!!
כמובן שלאחר כמה חודשים לסגרנו את המכשיר והפסקנו לעבוד איתו, המשיכה החברה לחייב אותי בכל חודש כ- 250 ש"ח על מכשיר סגור !!!
בכל הפניות שלי אליהם בניסיון להסביר כי הובטח לי עם נציג השירות (שבנתיים סיים את עבודתו במירס) שאוכל להחזיר את המכשיר ושלא הוגן לחייב אותי על כלום !! על כך שאני משפחה חד הורית ובשנה וחצי האחרונות נקלעתי לקשיים כלכליים.....אין עם מי לדבר!!
כך יוצא שכשנתיים אני משלמת כל חודש 250 ש"ח סה"כ שולם עד היום כ- 6000 ש"ח סתם !!!!
בבקשה... בבקשה... תעזרו לי
תודה רבה
חנה לוי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה