פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצון להתנתק נושא התלונה:
חסקי אורן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה החלפתי חבילת דקות וחתמתי על מסמך החבילה
איש הקשר הבטיח לי שלא אחוייב ב36 חודשים כי אני לקוח קיים וגם כי נשאר לי שנה וחצי לסיים את ההתקשרות ביננו ועכשיו שרציתי להתנתק בשנה האחרונה הם אומרים לי שיש לי שנתיים וחצי נוספות חוצפה ממש חוסר אמינות משוועת
אני קו עסקי ועכשיו אין לי עסק הפסדתי הכל את כל רכושי והם לא מוכנים להוציא אותי מקו עסקי האם זה ייתכן? אני רוצה שיבואו לקראתי כי לא נשאר לי כסף
כספי סוג הנזק :
שינתקו אותי במחיר סביר או שישנו לי את החבילה ללקוח פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה