פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח של חברת מירס נושא התלונה:
סאסי שרון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מירס חדש לאישתי אך היה ברשותי מירס ישן שתוקף החבילה שלו יסתיים רק 3 חוד' מאוחר יותר. סוכן המכירות מר אשר חזן הבטיח לי כי אמשיך לשלם עבור רכישת המכשיר הישן אך את החבילה בה אני משלם 70 ש"ח בחודש הוא מבטל , והנה כעבור מס' חודשים אני מגלה כי מחייבים אותי עדיין על החבילה הישנה, פניתי מס' פעמים לחברה כל פעם הייתי צרך להסביר מה היה וכו' עד שלבסוף הפנו אותי לגב' מירי שהיא בסמכות גבוהה יותר מנציגי השרות שהגיעה איתי להסכם פשרה בה החברה תיתן לי אזניית שנהב כחול המתאימה למכשירי והפיצוי יהיה מוסכם על שנינו.
הסכמתי לפשרה והמתנתי לאזניה, כעבור שבוע התקשרתי ואמרו לי כי יש בעיה ו"אל תדאג מחר ניצור איתך קשר" למחרת התקשרתי ושוב אותה תשובה והסבר כי אני צודק והם טועים גם למחרתיים ויום לאחר מכן.
לאחר שבוע של לך ושוב התקשרתי ואמרו לי כי הבעייה העיקרית היא שהמתנה שלי נמצאת בסבב אישורים שוב המתנתי ולמחרת התקשרתי אמרו כי יצרו איתי קשר כך גם למחרת וכו'...
לאחר שבוע התקשרתי וביקשתי בתוקף את המתנה שלי שוב סיבבו אותי ואמרו לי כי המקרה אפילו הגיע לאזניו של המנהל אבי דז'בינסקי וכי כך לא נוהגים בלקוח והם מצטערים וכו'..לאחר התעקשותי ייצרו שיחת וועידה ביני לבין נציג השרות לבין אותה מירי שהבטיחה לי את האזניה היא לקחה ממני את הפרטים והבטיחה כי יצא שליח ויעביר אלי את האזניה בימים הקרובים , המתנתי שוב, לאחר 3 ימים יצרה איתי קשר אותה מירי וביקשה שאעדכן אותה שהפריט יגיע, ובכן הפריט לא הגיע התקשרתי שוב ביום ו' ושאלתי מדוע הפריט לא הגיע - שוב התנצלויות והסבירו כמה אני צודק ואיך כל נציגי השרות מכירים אותי ואת הסיפור שלי ואיך אני משמש דוגמא לאיך לא להתנהג ללקוח וכו' וכו' התעקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר לאחר מס' דקות הגיעה אלי הנציגה והבטיחה כמו כולם כי היא תגאג אישית שהפריט יגיע ותיצור אתי קשר היום ( יום א' 10/9) ב 14:00 כאן כבר הגיעו מיים עד נפש ואני פונה אליכם לעזרה..
מבקש את עזרתכם בקבלת האזניוה שהובטחה לי.
מבקש פיצוי נוסף על עוגמת הנפש הרבה , הכעס והעצבים שנגרמו לי מאירוע זה.
מקרה זה הוא פשוט סמל לאיך לא נותנים שרות
בקיצור חברת מירס אם לא הייתי בצבא בטוח שהייתי מחזיר לכם את כל המכשירים.
לטיפולכם המסור אודה.
בברכה.
שרון סאסי
057-8171980
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת האזניה שהובטחה וכן פיצוי על עגמת הנפש והעלבון פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה