פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול רמאות שרות לקוחות מביש והבטחות שווא בחברת מירס - בושה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
סוכן החברה מר אשר חזן הוליך אותי שולל כשמכר לי מירס ואמר לי כי החבילה של המירס הקודם שלי תתבטל ואני אצטרך רק לשלם על המכשיר (נותרו לי כ 3 חוד' לסיום החבילה הקודמת) והנה אני מגלה כי אני משלם כפול גם על חבילה קודמת וגם על חבילה נוכחית.
פניתי מס' פעמים לחברה כל פעם לא הבינו את הבעיה ורק לאחר כשבועיים התחילו לטפל.
בסיכום שוחחתי עם מירי ממרס שהיא נציגת שרות בכירה ליבנו את הבעיה וסיכמנו על פשרה של אזניית בלוטוס עם מתאם למכשיר שלי.
מאז כבר חודש מסובבים אותי בלך ושוב פעם בסבב אישורים ופעם לא יודעים ופעם נורא מצטערים עד שלאחר שבועיים היתה שיחת וועידה עם מירי , היא לקחה את פרטי והבטיחה לשלוח שליח כמובן שאני כבר שבועיים ממתין לפריט שהוא הסכם פשרה !!! אך החברה הביזיונית לא יכולה לספק לי אותו כי הם טוענים שאין במלאי.... ואני צריך להמתין , מה שבטוח שאת גביית הכסף שלי הם גבו בדיוק בזמן.
כרגע אני במצב שבו שילמתי כסף סתם ואילו החברה משחקת בי פשוט כך ואומרת שאין את הפריט.
החברה אינה יודעת מתי הפריט יגיע , ויתכן שימשכו אותי שבועות רבים.
אם המצב היה הפוך אני מניח שכבר הוצאה לפועל היתה מעקלת לי את הבית.
וכספי סוג הנזק :
הבאת האזניה אלי מיידית וכן פיצוי על עוגמת הנפש שעב פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה