פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון נושא התלונה:
אבייב שושנה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2006, שכנע אותי סוכן של חברת מירס, אשר עמד בדוכן בקניון מלחה בירושלים, לרכוש 3 מכשירים במסלול עיסקי, בכך שאמר" אם לא תהיי מרוצה, תעברי למסלול של 10 ש"ח בחודש, ותזרקי את המכשירים בארון" ,
החלטתי ששווה לנסות, מוכנה לעמוד בסיכון של 30 שח בחודש,
לציין שאינני מרוצה מהשרות הטכני בכלל, הרבה פעמים אין קליטה, מנסה לחייג ולא מצליחה, מנסים להתקשר אליי וטוענים שאני לא זמינה, וכמו כן משאירים לי הודעות, והמכשיר מאותת כעבור יומיים שיש לי הודעה, כל אלה מאוד מקשים עלי ועל בעלי , ועל התנהלות עבודתנו,
בנסיון להתקשר לשרות לקוחות בחברה, לא מספקים מענה, אלא משאירים הודעה למנהל תיק הלקוחות, ואז הבנתי שהמנהל שלי שמו אילן, אשר לא טרח לחזור אלי, התקשרתי שוב לשאול מה קורה, ואז נתנו לי את הפלפון שלו בכדי שאצור איתו קשר, אז כמובן שהתקשרתי,
בשיחה הראשונה כעס וצעק עליי מהיכן יש לי את המספר שלו?, ושאפנה בחזרה לשרות לקוחות,פניתי לשרות לקוחות אשר קבעו לו פגישה בביתי , אליה לא טרח להגיע ולא להודיע, התקשרתי שוב, ואז אמרו שעכיו הוא מרשה שאתקשר אליו, אז התקשרתי אליו מספר פעמים, משאירה לו הודעות והוא אינו חוזר, ואם במקרה ענה לטלפון מבטיח שיחזור אלי- וזה לא קורה,או שמבקש שאתקשר עד מעט, ואז כמובן כבר לא זמין, הרגשה משפילה מאוד, ותחושת זלזול שאין כדוגמתו,
החלטתי שאני מבקשת לדבר עם המנהל של אילן, שמו ניסן קלנטרוב, כמובן שהשארו לו הודעה דרך שרות לקוחות, וכשעבר מעל חודש ולא שמעתי ממנו, החלטתי לכתוב תלונה לחברת מירס, מטפלת בי בחורה נחמדה בשם איילת, אבל שום דבר עינייני, אילן החל להתקשר אליי ולהציע לי מסלולים טובים יותר- שכמובן אינני מעונינת בהם, איילת מדברת איתי, וכשאני מזכירה לכולם שקניתי את המכשירים על סמך דברי הסוכן שלהם, והיות ואינני מרוצה, ברצוני לסגור את המכשירים , הם מתכחשים לדברי אותו סוכן שבנתיים כבר לא עובד שם, ואך אומרים לי שהייתי צריכה לקרוא את האותיות הקטנות ולראות שאני מחויבת ל 36 חודשים על סכום של 250 ש"ח למכשיר, גם אם הם סגורים בארון,
מחודש ינואר ועד היום , כבר 9 חודשים אני מרגישה שהם מזלזלים, צוחקים, ומנצלים את העובדה שלקוח מתחייב ל 3 שנים,ואז מתנערים מכל מה שהובטח.

עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת חד משמעית להגיע להסדר שמקובל עליי, ולהתנתק מ פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה