פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מכשיר לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מחברת מירס ,נאמר לי ע"י הסוכן שיש נעילת מקשים מלאה למכשיר כמו בשאר החברות.
לדאבוני מקש כיבוי ודלקה לא נכלל בנעילת המקשים , בפניתי למרכז השרות ושם נאמר לי שיש בעיה בתוכנה במכשיר מסוג זה(I825) פניות רבות העברתי למוקד השרות פעמים רבות התעלמו מפניתי, לאחרונה הציעו לי לקנות מכשיר נוסף ב-20 אחוז הנחה, לא מספיק שאני לא מרוצה מהמכשירים שקניתי מנסים למכור לי מכשירם נוספים,לא ראלי
בימים אלו העברתי את הטיפול לעו"ד ומחכה לתוצאות

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה