|
|
|
|
|
|
קבלת מכשיר לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מחברת מירס ,נאמר לי ע"י הסוכן שיש נעילת מקשים מלאה למכשיר כמו בשאר החברות.
לדאבוני מקש כיבוי ודלקה לא נכלל בנעילת המקשים , בפניתי למרכז השרות ושם נאמר לי שיש בעיה בתוכנה במכשיר מסוג זה(I825) פניות רבות העברתי למוקד השרות פעמים רבות התעלמו מפניתי, לאחרונה הציעו לי לקנות מכשיר נוסף ב-20 אחוז הנחה, לא מספיק שאני לא מרוצה מהמכשירים שקניתי מנסים למכור לי מכשירם נוספים,לא ראלי
בימים אלו העברתי את הטיפול לעו"ד ומחכה לתוצאות
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|