פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר תלונות ל"מירס" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. רכשתי טלפונית מכשיר I850 מבית מירס תקשורת. ראיתי חיובים בכ אשראי של 44 למשך 36 חודשים בעוד המוכרת לא שאלה אותי אם ברצוני תשלום אחד ולא ידעתי שמשלמים עבור המכשיר בנפרד , לא חזרו אליי עד היום אחרי שפניתי לשירות לקוחות שאני רוצה תשלום אחד (מחברת האשראי זה כרוך בתשלום)

2. קיבלתי מכשיר בצבע לא יפה בעוד באתר רשום שיש צבע נוסף

3. היום, 12.10.06 השעון לא היה טוב במכשיר והוא מיהר בחצי שעה,וצלצל חצי שעה לפני הזמן. מאוד מוזר ששעון שמכוון ע"י החברה יש בו תקלות ואני מכירה עוד אנשים שיש להם תקלה זו.

4. כשפניתי לשירות לקוחות על התקלה של השעון נאמר לי כי לא כיוונתי טוב את היומן פגישות.

5. בעיות קליטה חמורות ו"אין שירות"

6. לא ניתן לבדוק זמן אוויר כל יום אלא רק פעמיים בשבוע.

דורשת תגובה על הכל
תגובה על הכל + החלפת מכשיר באחר + תשלום אחד ולא 36 פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה