פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני לקוח בחברת מירס וברצוני להתנתק והחברה מסרבת לנתק אותי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בחברת מירס וברצוני להתנתק
והחברה מסרבת לנתק אותי ,
החברה טוענת שאני צריך לשלם קנס ששוביו 2800 ש"ח
ואין לי בעיה לשלם את הקנס אם החברה תציג לי את המסמך שהם טוענים שחתמתי עליו
ובידי מסמך ששוביו 1200 ש"ח והחברה מסרבת לקבל את זה
אני יותר מחודש רוצה להתנתק מהם ,
וכל נציג שירות מעביר אותי אחד לשני והם לא רוצים להעביר אותי למנהל האיזור,
וגם כשאני ניגש לסניף בעפולה שגם שם אין לי כל מענה
הנציגת שירות בשיא חוצפתה משאירה אותי לבד במשרד והולכת לביתה .
אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בפנייתי אליכם כי אין לי כבר למי לפנות
ותודה מראש

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה