פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מי זה שנה יש לי מכשיר מדגם i850 במשך כל השנה הזאת אני חוזר אל פניתי לחברה בנושה הקליטה ולשב אין אם מי לדבר ליפני כחודשיים נתנו לי טלפון לבית בתיקוה שישפר את הקליטה אך גם ניסיון זה לא הצליך ביגלל שאני לא נימצא בבית כל שעות היום . אני פונה לחברת מירס ושואל בפעם המאה איך אני יחול להיות לקוח בחברה שלא נותנת לי מענה השמח לקבל תשובה
אם אין פיתרון לבעית הקליטה איני מעונין להיות בחברה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
במסגרת פניות הלקוח אל חברתנו קיבל הלקוח מענה לכל פניותיו. לחברתנו אין להוסיף על מה שנאמר עד כה ללקוח.
אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה