פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחות יוצאות נושא התלונה:
אמזלג אלי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שקניתי לילדים 2 מכשירי טלפון והגבלתי את ההוצאות לסכום מסויים ומאחר שלא עמדו הילדים במה שהוקצב להם רציתי לנתק את השיחות יוצאות לפרק זמן מסויים ומידי פעם שיראה לי.
התברר שיש קרטל של כלל החברות שלא מנתקים בשום פנים ואופן שיחות יוצאות,מה שנשאר זה שאני מוכרח לכבות את המכשיר ואין לי קשר עם הילדים כאשר הם יוצאים לבילוי ,טיול וכדו.
בשום מקום במסמך אין הערה בנושא זה.
נוצר מצב מגוחך שלא ניתן לבצע בקרה להוצאות הילדים ומאידך אני מעוניין להיות איתם בקשר.
הערה-לדעתי בעיה זו קיימת בכלל החברות.
כספי סוג הנזק :
חקיקה בנושא ואו התערבות משרד התקשורת \התערבות חברי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
בהתאם להסכם ההתקשרות, הלקוח התחייב להשאר לקוח פעיל ברשת חברתנו במשך 36 חודשים לפחות. התחייבות זאת נובעת מתנאי ההתקשרות שניתנו ללקוח לרבות סיפסוד המכשירים שנרכשו על ידו. כפועל יוצא לא ניתן לחסום שיחות יוצאות במכשירים. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה