פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין פתרון מלא לבעיית הקליטה !!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
למנכ"ל חברת מירס
שלום רב !
אני לקוח פרטי בחברה ואני סובל מבעיות קליטה חמורות בעיר שאני גר מעלה אדומים וברחוב שלי במיוחד, לצערי אחרי שדיברתי עם כמה וכמה נציגים של החברה כולל נציג ממוקד השימור והפתרון שהוצע לי הוא השמת משדר והעברת השיחות לקו שלי בבית. הפתרונות הינם חלקיים ומגבילים אותי באופן ניכר, לאחר בדיקה שערכתי נמצא שמכשירים מדגמים אחרים שלכם עובדים כראוי ואחרים לא. אך נציגי החברה לא מאמינים שדבר כזה אפשרי,יש בעיה של חוסר אימון וקיפוח כלפיי, אני מפסיד המון כתוצאה מהשירות הלקויי ואני מרגיש שקניתי חתול בשק בשווי 1620 ש"ח , אבקש ליידע אותך בבעייה שלחברתכם אין פתרון יעיל לבעייתי
עלבון סוג הנזק :
מציאת פתרון הולם ויעיל בהרבה יותר ממה שהוצע לי. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה