פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפלו טכני גרוע! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/09/06 הגעתי לסניף מירס בצק פוסט במפרץ חיפה, והתלוננתי שכרגיל אין קליטה למכשיר, המכשיר נתקע ונכבה.
לדברי הנציגה המכשיר הוחלף.
אחרי שהגעתי הביתה גיליתי שוב שהמכשיר נתקע, נכבה, והפסיק לעבוד לגמריי.
לאחר פניות רבות לנציגי השירות של מירס ואפילו לאחראית המעבדה בסניף הוחלט שהשירות שניתן לי היה באמת לקוי והוחלת לשלוח אליי שליח עם מכשיר "חדש".
המכשיר שקיבלתי לא חדש לא מחודש ולא תקין בכלל כי אחרי מספר דקות גיליתי שהרמקול שרוף כנראה והוא חורק.
לא ניתן לדבר בדיבורית של המכשיר ולשמוע כשמצלצלים אליי אלה ניתן להשתמש ברטט בלבד.
שוב השירות עשה לעצמו פדיחה אחת גדולה בכך שלא טיפלו כראוי במכשירים לפני שמעבירים אותם ללקוח הבא שבטח יחזור אחרי כמה ימים לתיקון נוסף!!!
אני מבקש בכול לשון של בקשה לטפל בשירות הלקוי שנותנת החברה שלכם כי זה כבר עבר כול גבול!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה