פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שלומי בן שלוש ואני עצמאי בעל עסק,
לפני כשלוש שנים עשיתי טעות טעות שעד היום אני משלם עליה , רכשתי מכשיר של רשת מירס
הסיפור התחיל ככה היה אצלי נציג מכירות של חברת מירס והציע לי חבילה שלכאורה נראתה מאוד משתלמת 700 דקות במשהו כמו מאתיים שקלים מייד הוקסמתי מהמחיר הנמוך ועוד הוא הוסיף שמירס זו רשת בטחון שלא יכול להיות מצב שאין קליטה כי כל המוסדות משתמשים ברשת וגם במקרה חרום כמו פיגוע חלילה הרשת היחידה שעובדת היא מירס בגלל הטכנולוגיה השונה.

עם קבלת החשבון הראשון כ 1700 ₪ התברר לי מה גודל הטעות קליטה יש לי רק בנקודות מסוימות,
רגע יש גם דרגות קליטה, אצל ההורים שלי בבית אין שרות, בבית שלי אני יכול לקבל שיחה אבל לא מצליח לענות לה, בעבודה ברוב המקומות אני מצליח לענות אבל נשמע מקוטע אז אני נכנס למשרד שהוא קרוב לקיר החיצוני ומשם אני יכול לדבר, אז מה שהיה קורה בעצם הייתי נאלץ לחזור לכל שיחה ככה הצלחתי לשבור שיא אישי של חשבון טלפון, מלבד זה התברר שה700 דקות הם למספר יעדים שצריך להגדיר מראש שאת זה, אופס שכחו לומר או לא טרחו להדגיש,

עם קבלת החשבון פניתי מייד לסוכן אז הוא הסביר שהוא לא חשב שאני מדבר כ"כ הרבה והוא יגדיל לי את החבילה לחבילה של 500 דקות לכל היעדים, בעיות הקליטה המשיכו החשבונות עדיין שברו שיאים
לאחר מספר חודשים אמרתי שאני לא רוצה את המכשיר וכי אני מוכן לשלם את הקנס של דמי היציאה
הסוכן הסביר לי שזו בעיה במכשיר ה i90 ושהוא ישדרג לי מכשיר לi930 תמורת 10 שקלים בחודש למשך 36 חודשים ויגדיל לי את החבילה ל1000 דקות כמובן שמיום השדרוג תקופת "החתונה" חזרה ל36 חודשים.

הבעיות עדיין לא נפתרו המכשיר נכנס ויצא מתחנת השרות החשבונות עדיין נשארו גבוהים ובכל פעם שפניתי למוקד של מירס בכדי להתנתק הסבירו לי שיש נוהל שזה עובר למחלקת שימור לקוחות ויחזרו אלי , מסתבר שכל סוכן שמוכר מכשיר אחראי גם לשימור אותו לקוח אחרי שהרגשתי שאותו סוכן כבר לא אמין בעניי אמרתי לו שאני לא מעוניין שיצור איתי קשר ושיפנה אלי סוכן אחר, הוא מצידו העביר לחברה שהעניין טופל, ככה גם להתנתק מהרשת נוצרה לי בעיה.

עד שיום אחד במקרה הגיע אלי סוכנת של חברת מירס בכדי להציע לי לרכוש מכשיר, גוללתי בפניה את הסיפור והיא הסבירה לי שהסוכן שמכר לי את המכשיר הוא כלל לא סוכן של חברת מירס אלה של חברת שיווק בשם SDM ומכאן נובעות כל הבעיות, יש לציין שהיא הייתה מאוד אדיבה ומקרינה אמינות,
היא הציעה בכדי לקצר הליכים לומר שהמכשיר נגנב ושאני לא מעוניים לשלם השתתפות עצמית אלה לשלם כנס יציאה בס"כ 700 ש"ח וככה יהיו חייבים לנתק אותי ואז היא תיתן לי מכשיר חדש מדגם i830 ללא תשלום עבור המכשיר והיא תכניס אותי לחבילה עיסקית כמובן שתיארה את המכשיר כמילה האחרונה בתחום התקשורת.

מאותו רגע בעיות הקליטה רק החריפו לא הייתה לי קליטה יכולתי להוציא שיחות רק במקומות מסויימים
ביקשתי להתנתק ולשלם שוב את הכנס אך התברר שגם היא שכחה לספר פרט מסויים שדמי היציאה הם 2100 ₪ שזה כבר סכום לא מבוטל בנוסף לכך שהמספר פורסם בעשרות פרסומים שפרסמתי את בית העסק שלי מה שהפך את העיניין ללא משתלם, רכשתי מכשיר של חברה אחרת ועד היום אני מבצע "עקוב אחרי" ממכשיר המירס למכשיר של החברה המתחרה, או לחילופין לחזור למספרים שמתקשרים אלי ממקום שיש בו קליטה מה שמוביל לעליות גבוהות מאוד בסיכומו של עיניין.

חברת מירס טוענת שאני מוציא שיחות מהמכשיר אז זה לא מעיד על כך שיש איזו בעיה כלשהי
למרות שבבדיקה שערכו אמרו לי באופן מפורש שידוע להם שיש בעיות קליטה אצלי בבית.

פניתי לכל גורם אפשרי בחברת מירס ונתקלתי באיכות שירות גרועה,באטימות וחוסר אמפטיה
לבסוף פניתי בכתב למנכ"ל מירס שם נתקלתי לראשונה מאז אני פונה לחברה בעובדת אדיבה נחמדה ממחלקת פניות הציבור שמאוד השתדלה לעזור, אך בסיכומו של עיניין קיבלתי פיצוי של 100 דקות חינם, הרגשתי שמתנהגים אלי כמו אל ילד שמרגיעים בסוכריה.

לא אלאה אתכם בפרטים נוספים ממלא זה יצא הרבה יותר ארוך ממה שחשבתי
לסיכום אומר שמעולם לא נתקלתי בנותני שירות כה גרועים שמכניסים אותך למצב של חוסר אונים מתסכל. קשה לי לאמוד את ההפסדים שנגרמו לי בתור בעל עסק שמכשיר הטלפון הוא כלי עבודה עבור
בנוסף את השעות והימים שביליתי במעבדות השרות, אבל מה שהביא אותי לכתוב פה זה שאחרי תקופה כה ארוכה שאני נתקל ביחס כה גרוע פנה אלי נציג מח' שימור לקוחות ואמר לי שהוא רואה שתקופת ההתחייבות שלי עומדת להסתיים והוא מעוניין "לשמר" אותי כלקוח חברת מירס, חחחחחחח

הוא הסביר לי שהיום יש מכשירים הרבה יותר מתקדמים בטכנולוגיה משופרת יותר , סליחה אבל שוב חחחחחח כי את זה כבר אמרו לי לא פעם , האמת שהייתי מאוד סבלני ואמרתי שאני מוכן לשמוע ולנסות
כל מסלול שיהיה כדאי יותר מהנוכחי וכל מכשיר שיהיה טוב יותר אבל אני לא מוכן להתחייב לרגע נוסף ממה שאני כבר מחוייב לחברת מירס , כמובן שאם במהלך החודשים אני אראה שחל שיפור אין לי בעיה להישאר לקוח חברת מירס, כמובן שאין דבר כזה בלי התחייבות (חוצפה שלא תתואר) מה שמוכיח שאין ממש בהבטחות שלהם כי אחרת מדוע לא היו מאפשרים לי לבדוק אם חל שיפור???


Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה