|
|
|
|
|
|
,תלונה נגד חברת מירס ביקשתי ניתוק כמה פעמים ו לא ביצעו |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשירי מירס 8 מכשירים אחרי 5 חודשים מהרכישה...התברר שלי אין קליטה בכלל בהרבה איזוים ו כל הזמן היו מקוטע דיברתי איתם התקינו לי משדר בתוך המשרד אבל הבעיה לא נפתרה הסוכנים שלי בחוץ לא יכלו להשתמש במכשירים.... ו הפסקתי להשתמש במכשירים רכשתי אחרים של חברת סלקום זה היה לפני שנתיים ו חצי ו ביקשתי ניתוק מכשירים קבעו פגישה עם מנהל לקוחות העלנו את הבעיה....ו הוא לא האמין הבענו נכונות לנסות עוד כמה חודשים למרות שהמכשירים היו זרוקים במגרה.....התקשרתי כמה פעמים ו הכל מתועד אצלהם גם בתאריכים מדןיקים ב חודש 4 2005 פניתי אליהם בפקס חריף שמבקש ניתוק מידי בלי שום איחורים חזרו אלי בטלפון ביקשו ישיבה...נעניתי אבל לבסוף הסוכן לא הגיע למועד ו חזרתי אליהים הודעתי שהוא לא הגיע בחודש 7 2005 גם התקשרתי אותו דבר קבענו פגישה ו לא הגיע ו ביניים כל הזמן הזה אני משלם בהוראת קבע כל חודש 3500שח בערך ב 11/10 דיברתי איתם שוב ביקשתי ניתוק מיידי לא הסכימו ו טענו כמו כל הזמן כי אי אפשר לנתק לפני ישיבה עם מנהל אזור ו קבענו פגישה ו לא הגיע שוב
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|