פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
,תלונה נגד חברת מירס ביקשתי ניתוק כמה פעמים ו לא ביצעו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשירי מירס 8 מכשירים אחרי 5 חודשים מהרכישה...התברר שלי אין קליטה בכלל בהרבה איזוים ו כל הזמן היו מקוטע דיברתי איתם התקינו לי משדר בתוך המשרד אבל הבעיה לא נפתרה הסוכנים שלי בחוץ לא יכלו להשתמש במכשירים.... ו הפסקתי להשתמש במכשירים רכשתי אחרים של חברת סלקום זה היה לפני שנתיים ו חצי ו ביקשתי ניתוק מכשירים קבעו פגישה עם מנהל לקוחות העלנו את הבעיה....ו הוא לא האמין הבענו נכונות לנסות עוד כמה חודשים למרות שהמכשירים היו זרוקים במגרה.....התקשרתי כמה פעמים ו הכל מתועד אצלהם גם בתאריכים מדןיקים ב חודש 4 2005 פניתי אליהם בפקס חריף שמבקש ניתוק מידי בלי שום איחורים חזרו אלי בטלפון ביקשו ישיבה...נעניתי אבל לבסוף הסוכן לא הגיע למועד ו חזרתי אליהים הודעתי שהוא לא הגיע בחודש 7 2005 גם התקשרתי אותו דבר קבענו פגישה ו לא הגיע ו ביניים כל הזמן הזה אני משלם בהוראת קבע כל חודש 3500שח בערך ב 11/10 דיברתי איתם שוב ביקשתי ניתוק מיידי לא הסכימו ו טענו כמו כל הזמן כי אי אפשר לנתק לפני ישיבה עם מנהל אזור ו קבענו פגישה ו לא הגיע שוב
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה