פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לבקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
גליקמן שמואל קוד לקוח במירס 10058637 ברשותי 14 מכשירי מירס המשמשים את כיתת הכוננות ביישוב.
לאחרונה עברה הכיתה לשיטת תקשורת שונה ונתבקשתי לנתק 11 מכשירים שאין בהם צורך פניתי למירס ובקשתי לנתק {אני מנוי למעלה משלש שנים} נענתי בתשובה מוכרת: יחזרו אליך וכמובן לא חזרו פניתי שוב וכנ"ל בפניה השלישית כבר "נעלמה" מהחברה פנייתי הקודמת וכמובן שלא חוזרים אלי
אודה לכם אם תעזרו לי ל"התגרש" מהחברה ולדאוג לכך שלא יחייבו אותי בתשלום עבור שיחות שנעשו לאחר ה-1/11/06 שזה התאריך שבו ביקשתי לנתק את המכשירים
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה