פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ונזקים כספיים נושא התלונה:
מכניאן ישראל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי במסגרת "שידרוג" 2 מכשירים .
אני לא מתלונן כאן על עלויות.
אני מתלונן על השירות הגרוע והמעליב והמבזה. הלקוי החלמאי,הלא מקצועי.
שירות מתחת לכל ביקורת מבלי להתחשב בעסקים בהפסד זמן ובצורך לתת מענה ואפילו חלופי וזמני.
אני את מירס הזמנתי לדו קרב בבית משפט.
התאריך ניקבע.
והחומר מוכן.
ביקשתי ממירס להפסיק לגבות ממני כספים -עד- לבירור בבית המשפט.
גם כאן מירס לא מגיבה לא נותנת תשובות. ויושבת אצלי בכיס עמוק עמוק.
המכשירים שלי החדשים שרכשתי ממירס והוחלפו פעם אחר פעם שלש פעמים מקולקלים. ממתינים במגירה . אני לא משתמש בהם ולמרות כל זאת אני מחוייב לאפשר למירס לגבות ממני כספים.
אני מבקש מנציג של מירס.... שוב אם אתה קורא הודעה זאת. להגיב ולענות לי מדוע ....אם אנו בהמתנה לבירור בבית משפט ואני לא קיבלתי פיתרון לבעית המכשירים...מדוע אתם ממשיכים לגבות ממני כספים.?? אם יתברר בבית משפט שאני חייב בתשלומים אני אשלם. מדוע אתם גובים ממני כספים כאשר אני לא מקבל תמורה כלל וכלל.?

תענו לי? ישראל מכניאן מושב גני יוחנן 0506878802
עקב שירות לקוי סוג הנזק :
נכשלתם במתן שירות הולם תמורת כסף שאני משלם --וגרמת פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה