פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה מלקוח עסקי לפרטי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי 2 מכשירי מירס מלקוח עסקי , אני לקוח פרטי ללא שום חברה או עסק מורשה, אני מעוניין בחבילה פרטית , חברת מירס לא מוכנה להעביר אותי לחבילה פרטית למרות שאני ללא חברה יש לציין שביקשתי מהם מסמכים שאני חתום עליהם על החבילה העסקית או בזמן העברת הבעלות שהתחייבתי לחבילה הזו, במשך חודש וחצי ויותר הם מושכים אותי ואומרים שאין ברשותם מסמכים שאני חתום עליהם אפילו טופס העברת הבעלות לא נימצא בידם.
הם טוענים שהתחייבתי בעל פה וזה נחשב.
הם דורשים תמורת ניתוקו של כל מכשיר 2300 שח
כיום אני משלם קרוב ל900 שח על שתי מכשירים שאחד מהם בכלל לא בשימוש.
מקווה שתסייעו לי
כספי סוג הנזק :
העברה ללקוח פרטי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה