פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף מכרטיסי אשראי נושא התלונה:
בר עוז דוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה חתמה על הסכם {חבילה}. ל3 שנים.
הילדים שלנו עזבו את הארץ לפני למעלה משנתיים ומאז לא היה שימוש במכשירים.
אנו ההורים המשכנו לשלם למירס כדי למנוע תביעה משפטית נגד ילדינו.
ביקשנו מהחברה פעמים רבות לנתק את הקווים לבטל את התשלומים החודשיים ונעננו בשלילה, נאמר לנו כי עלינו להמשיך ולשלם עד לסיום החוזה ב21 לספטמבר 2006. הם ביקשו שניפגש כדי לשכנע אותנו להמשיך בהתקשרות. אמרנו להם במפורש ב20 לספטמבר כי אין לנו ענין בהמשך התקשרות ואף ברור היה להם כי לא השתמשנו במכשירים במשך שנתיים.
היינו בטוחים כי הענין הסתיים ולא נחוייב בתשלומים נוספים כי החוזה הסתיים והם קיבלו את כל הכסף בהתאם לתנאי החוזה למרות שלא סיפקו לנו דבר [ כ6000 ש"ח]
לפתע התברר לנו שהם המשיכו לחייב את כרטיס האשראי שלנו גם בחודש אוקטובר ולאחר סיום החוזה וסילוק כל החוב.
כל תחנונינו לקבל את הכסף בסך 251 ש"ח בחזרה לא הועילו לנו.
אנו רואים בזאת גניבת כסף ועוד מזוג זקנים שחיים מקיצבת זיקנה.
בס"ה שילמנו במקום ילדינו חוב שחברת מירס לא היתה גובה לעולם ובתרומה גנבו לנו עוד 251 ש"ח. אנו בטוחים שה"פטנט" הזה מופעל ע"י מירס נגד אזרחים רבים שאינם מודעים לשיטת הגניבה הזאת וזה יכול להסתכם במיליונים רבים.
נבקשכם לעזור לנו לקבל חזרה את הכסף הגזול ולפרסם אזהרה ללקוחות מירס שלא ירומו גם הם.

תודה מראש
דוד ומרים בר עוז
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הכסף שנגזל ולהזהיר את לקוחות מירס מפני ה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה