פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התלונה לא טופלה!!!!!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה לא טופלה!
צלצלה אליי איזה איילת ואמרה לי כך: " אתה נעול ומחוייב בחבילה" חוץ מכסף לא מעניין אתכם שום דבר.!
זה לא ניקרא טיפול . מסתבר שאתם עקביים בשטחיות שלכם!

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
במסגרת פניות הלקוח אל חברתנו קיבל הלקוח מענה לכל פניותיו. לחברתנו אין להוסיף על מה שנאמר עד כה ללקוח. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה