פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ,וגביית כסף מופרז נושא התלונה:
גולן יניב שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחברת מיריס כלקוח לפני כשנה וחצי וכבר ביומיים הראשונים הבנתי שיש בעיית קליטה חמורה במשרדי שהוא גם ביתי יש לציין שאני לקוח עיסקי ולא יכול לקבל או להוציא שיחות ללקוחות.
פניתי לחבת מיריס ותקלתי באטימות זילזול ,ונאמר לי שאני חתום על חוזה לשלוש שנים ואם אני רוצה לבטל העסקה "חל עליי דמיי יציאה ע"ס 3600 ש"ח ".ולא עזר לי (ועדייו לא עוזר)כל התחנונים וההסברים שלחוזה ישנם שניי צדדים ואני משלם עבור שירות מסויים ובמקרה הזה הוא אלמנטרי
אין לי אפשרות לקבל ולהוציא שיחות והחובות לחברה הסולולורית גדלים.אני עובד עיצות אנא עזרתכם
עוגמת נפש משוועת סוג הנזק :
החזר כספי מתחילת ההתקשרות ופיצויי על תקופת הסבל. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה