פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות שירות גרועה ורמה מקצועית נמוכה של נציגי השירות והמכירה. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על רמת השירות בחברה הסלולארית "מירס".
לפני כ 4 חודשים רכשתי 2 מכשירים סלולאריים, מסתבר שעשיתי טעות חמורה עליה אני לא מפסיק להתחרט.
העסקה בוצעה מול נציגת המכירות - שמחה נחמן, רכשתי מכשיר מסוג I830 במסגרת חבילת תעריפים 250 וכן מכשיר מסוג I850 במסגרת חבילת תעריפים 800, כאשר השיחות בין המכשירים עצמם לפי העסקה שבוצעה ביני לבין שמחה יהיו ללא תשלום. לאחר כחודש של שימוש במכשירים הגיע החשבון החודשי הראשון ולא האמנתי לסכום המופרז שהתקבל. יש לציין שהייתי לקוח בחברות סלולאריות אחרות ומעולם לא קיבלתי חשבונות כאלה, נדהמתי בעיקר מכיוון שחבילות התעריפים לפי דבריה של שמחה היו אמורות להפחית את החשבונות ולא להיפך. מבירור שביצעתי מול נציגת שירות הלקוחות התברר כי שמחה לא עדכנה היטב במערכת הממוחשבת את כל התנאים שסגרה מולי במהלך ביצוע העסקה וזאת כולל את שיחות החינם בין המכשירים עצמם. כמובן שהובטח לי ע"י נציגת השירות שהטעות תתוקן והכסף המיותר עליו חוייבתי יוחזר לי בחשבונית הבאה. שוב הגיעה חשבונית ובה סכומים מוגזמים ומיותר לציין שהכסף שהובטח לי מחשבונית קודמת לא הוחזר. כך המשיכו אותם המהלכים במשך כל 4 החודשים האחרונים, כאשר מעבירים אותי מנציג אחד לאחר כשכל אחד מבטיח לתקון את הטעות שעשה קודמו אך ללא התקדמות, להפך - ממשיכים לחייב אותי בסכומים לא הגיוניים! באחד מהימים מתקשרת אליי נציגת שירות וטוענת שהתשלומים החודשיים לא כובדו ויש לי חוב בחברת מירס. תהיתי לפשר העניין ולא הייתה סיבה לכך שהתשלומים לא יכובדו. מבירור שערכתי הסתבר כי במהלך אחת השיחות עם נציג שירות מסויים שניסה גם הוא לתקן את טעויות קודמיו - ללא הצלחה כמובן, הוא ביטל את הוראת האשראי שהייתה לי ולכן לא המשיכו התשלומים המוגזמים לרדת מחשבוני - כך הסבירה לי נציגת השירות!
כעת במקום לקבל זיכוי על הטעויות החוזרות ונשנות והחיובים המיותרים בחשבוני טוענים נציגי השירות שאני חייב כסף למירס. כיום המכשירים מנותקים לשיחות יוצאות ושירותי SMS יוצאים ונכנסים.
אני מאוכזב מרמת השירות הלקויה של כל נציגי השירות שאיתם שוחחתי, מהאטימות וחוסר האמפטיה ויותר מכל מחוסר המקצועיות שבסופו של דבר אני צריך לשלם עליהם! אין מה לדבר על הרמה הטכנית הגרועה של המכשירים ועל בעיות הקליטה הרבות.
כשהתחייבתי לחברת מירס ל - 3 שנים הובטח לי שירות אדיב ובמקום זה קיבלתי עוגמת נפש ונזק כלכלי שלא יתואר.
לטיפולך אודה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי וזיכוי כספי המגיע לי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
במסגרת פניות הלקוח אל חברתנו קיבל הלקוח מענה לכל פניותיו. לחברתנו אין להוסיף על מה שנאמר עד כה ללקוח. הלקוח לא חוייב מעבר לחיובים עליהם חתם במעמד הרכישה, פרטים אלו נמסרו ללקוח. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה