פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה מוחלט-בדיוק כמו חוסר טיפול בתקלה-מוחלט!!! נושא התלונה:
סולטני מוטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
אני לקוח בחברה כ4-5 שנים ואני סובל מבעיות קליטה חמורות(כלומר חוסר קליטה) ברחוב שאני גר שמואל הנביא 15 במודעין, לצערי אחרי שדיברתי עם כמה וכמה נציגים של החברה שלחו לי מהחברה לבדוק שבאמת אין שירות הפתרון שהוצע לי הוא להמתין שיהיה אנטנה בסביבה אני ממתין כבר 3 שנים בלי קליטה!!!!!!!!!! אני מפסיד המון כתוצאה מהשירות הלקויי ואני מרגיש שאין תזוזה בכלל מצד החברה לטיפול בתקלה ,אין פתרון יעיל לבעייתי
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה