פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת מירס לא מחזירה לי את הכסף נושא התלונה:
פובולוצקי מרינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגיע אלי הביתה סוכן מחברת מירס, וקניתי ממנו שני מכשירים סלולריים.
אך בשלב ממש מוקדם גילנו שאין קליטה בחלק מחלקי העיר תל אביב.!! (גם בביתי אין קליטה והפתרון שהוצא לנו תעשו בזק בבית . ) דבר שלא קורה בשום חברה סלולרית אחרת.
בנוסף נמסרו לנו פרטים שקריים או לא מדויקים הן מהסוכן שמכר לנו והן מנציגי השרות. למשל הוא אמר לנו שאם אני שולחת תיק טוק(ווקי טוקי) ותוך 5 שניות לא עונים לי אז בעצם אני לא אהיה מחויבת כי זה כמו שיחה רגילה שלא נענתה. וזה לא נכון!!
(6 נציגים מחברת מירס אמרו שהסוכן צודק בפעמים שונות שהתקשרנו אליהם והתעקשנו לשאול שוב ושוב- ובניהם אפילו אחראית משמרת. כעבור בירור שאנחנו יזמנו כי הנציגים נשמעו מהוססים... נאמר דבר הפוך לחלוטין!
בפלאפון של מירס יש אופציה להיכנס דרך האינטרנט במכשיר לשרות לקוחות סלולארי- לראות את החשבונות שלך וכו'.. בהתחלה נאמר לנו שזה בחינם לחלוטין, אחר כך נאמר שזה בתשלום, ובפעם השלישית התעקשו שזה בחינם.. אבל אני כבר לא סמכתי עליהם..
מבחינתי הם הגזימו כבר בשלב הזה, והחלטתי להתנתק מהם ומאחר שכלל לא עברו ה 14 יום אני רשאית לבטל את העסקה.
אך זה הרבה יותר קשה להביא לבר ביצוע! (יותר מחברת בזק)
נקודה חשובה ביותר לציין :: לא התחייבתי למסלול אך שביקשתי להתנתק לפני ה 14 יום אמרו לי ש"בקשת הניתוק" תעבור לבירור במחלקה אחרת והוסיפו כי לא ניתן להתנתק כי יש לי התחייבות.. מאוחר יותר הייתי צריכה, והוכחתי להם שאין לי שום התחיבות על המכשירים כי אצליהם זה לא היה מצויין.
לאחר בדיקת הניתוק, הם סרבו לנתק אותי.
הבנתי שאין עם מי לדבר בחברת מירס וכי את הכסף אני לא אקבל בלי מאבק ופניתי לעו"ד שעלה לי עוד 800 ש, כשבכלל לפי החוק מירס היתה צריכה לתת לי להתנתק ולהחזיר מכשירים. שבעזרתו תוך זמן של שבוע וחצי חברת מירס הודתה בטעות ואמרה לנו להגיע למסור את הפלאפונים למרכז השירות ואני אקבל שם את הכסף שלי בחזרה (שילמתי בצקים לסוכן המכירות ).
מסרתי לחברת מירס את המכשירים וחתמתי על מסמך של החזרת ציוד, וקיבלתי טופס אסמכתא שאני אמורה לקבל זיכוי מלא וכו'.. והנציגה אמרה שתוך 3 ימי עסקים הצקים ישלחו אלי הביתה! והיה צ'ק אחד שחברת מירס כבר הורידה עבור המכשיר, שעליו הם יזכו אותי בחשבון הבנק.
ושוב אני מציינת שתוך 14 יום זכותי לבטל את העסקה. (אם הייתי עושה עסקה טלפונית, אגב, אז על פי החוק תוך 7 ימים בלבד אני רשאית לבטל עסקה).
במשך ה 3 חודשים אחרונים אני בטלפונים עם מירס (ששיחה אחת עולה לי כמו שיחה סלולרית- כי לשרות הלקוחות של מירס אין טלפון קווי שדרכו אפשר ליצור איתם קשר).
לאחר חודש אני רואה שהם פתאום הפקידו את הצ'ק השני שלא היו אמורים להפקיד כפי שסוכם .
התקשרתי למירס והצלחתי לדבר עם אחראי משמרת שאמר שהוא רואה ומבין את הטעות וכי יזכו אותי! והנושא בטיפול
כשראיתי שחברת מירס לא עומדת המילה שלה, ביטלתי את כל הצ'קים ונראה לי שינסו להפקיד גם את השלושה הנותרים(5 בסך הכל). לא מספיק שחברת מירס לא מחזירה את הכסף שלא שלה, אלא שגם היא עובדת עם חברת צ'קים חיצונית. וכעת
חברת הצ'קים הזאת מאיימת לתבוע אותי+הוצאות החזרת צ'ק.
והתקשרתי לחברת הצ'קים, ולחברת מירס, ומה שנקרא יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל, ואני מקבלת מזה כאפות... ניכלאתי לקשיים כלכליים..
זהו... זה הסיפור..
האמת שאני מאוד מתאפקת לא לתבוע את מירס על הכסף+ עוגמת נפש ואת החברת צ'קים על עוגמת נפש +שכר טירחה של עו"ד. ...
אני פונה אליכם כי אני מאמינה שלכם יש יותר קשרים מאשר לי עם חברת מירס
כי לי בתור לקוחה מאוכזבת הם לא מעוניינים לדבר איתי בכלל ולקחו לי את הפאלפונים!.

שלכם
מרינה ועדי
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הכסף+פיצוי עוגמת נפש+שכר טירחה של עו"ד פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה