|
|
|
|
|
|
תשובות בלי כיסוי רק במירס!!! |
נושא התלונה: |
סולטני מוטי |
שם/כינוי: |
שבת 23 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שלוש שנים של חוסר קליטה בבית בשעה טובה חשבתי שיש רצינות במירס והם אמרו שישלחו לי ערכה שתשפר את הקליטה....באמת הפתעה!!!!לא ממש לא אחרי שבוע שאני ממתין אמרו שמי שאמר את זה לא מוסמך....(אז למה הוא נותן שירות???)כנראה שאין מצב לשנות את החוסר שירות במירס אף אחד לא נותן תשובות ומי שנותן סוף סוף תשובות כנראה לא מוסמך.זה לא בושה להגיד לא יכולים זה בושה להבטיח ולא לקיים .אני כבר לא מאמין בחברה שלא יודעת לעמוד אחרי מה שהיא מבטיחה
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|