פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובות בלי כיסוי רק במירס!!! נושא התלונה:
סולטני מוטי שם/כינוי:
‏שבת ‏23 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שלוש שנים של חוסר קליטה בבית בשעה טובה חשבתי שיש רצינות במירס והם אמרו שישלחו לי ערכה שתשפר את הקליטה....באמת הפתעה!!!!לא ממש לא אחרי שבוע שאני ממתין אמרו שמי שאמר את זה לא מוסמך....(אז למה הוא נותן שירות???)כנראה שאין מצב לשנות את החוסר שירות במירס אף אחד לא נותן תשובות ומי שנותן סוף סוף תשובות כנראה לא מוסמך.זה לא בושה להגיד לא יכולים זה בושה להבטיח ולא לקיים .אני כבר לא מאמין בחברה שלא יודעת לעמוד אחרי מה שהיא מבטיחה

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה