פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטיחו שיבטלו שירות ולא ביטלו והמשיכו לגבות כסף נושא התלונה:
סראוי רינת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשנו שירות של חסימת שיחות יוצאות שהיה בחינם. בשלב מסויים הם התחילו לגבות על השירות כסף מבלי להודיע לנו כללץ כשגילינו את החיוב ביקשנו לבטל את החסימה, אבל הם כמובן ציפצפו עלינו והמשיכו לחייב. כשעלינו על זה שהם עדיין גובים כסף התקשרנו שוב. הבטיחו שיחזרו אלינו וכמובן שלא חזרו.
עכשיו אנחנו דורשים החזר על שלושת החודשים שגבו מאיתנו למרות שביקשנו לבטל את השירות. אנחנו עדיין מחכים שיחזרו אלינו עם תשובה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת השירות לאלתר והחזר כספי על התקופה מאז בקשת הפסק השירות ועד לרגע ההפסקה בפועל. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה