פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר ומתמשך בבעיית קליטה נושא התלונה:
כהן אסף שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2006 נגשתי לדוכן מירס ורכשתי 2 מכשירים מסוג I850 במסלול עסקי.
אני עצמאי והטלפון הוא כלי העבודה הכי חשוב שלי. לאחר רכישת המכשירים פירסמתי את המספר החדש שלי על גבי כרטיסי ביקור שהכנתי והפצתי אותו לכל ספקיי ולקוחותיי מתוך כוונה להופכו למספר שבו ניתן יהיה להשיג אותי לשם ביצוע הזמנות או לטובת שירות לקוחות.
מהרגע בו סיימתי להטעין את המכשירים התברר לי כי אין לי שום אפשרות להוציא או לקבל שיחות ממקום מגוריי ( שם נמצא משרדי ומשם אני מנהל את כל עסקיי).
למחרת הקנייה חזרתי לדוכן ושם נלקחו פרטי ונאמר לי כי הנושא יטופל במהרה.
כעבור חודש צלצלתי למירס בכדי לבדוק מה קורה עם בעייתי ונענתי כי אין שום פנייה פתוחה, ביקשתי לפתוח פנייה בדחיפות על מנת שאוכל להתחיל לעבוד עם המכשירים שרכשתי.
עוד חודש חלף ועדיין לא יצרו איתי קשר מחברת מירס. צלצלתי נרגז כולי למוקד השירות של מירס והחלתי לנהל שיחות עם מוקד שירות הלקוחות של החברה.
הבהרתי להם את חומרת בעייתי וכי העובדה כי אין לי קליטה במכשירים מסיבה לי נזק כלכלי ותדמיתי עצום. ביקשתי לקבל פתרון מיידי ותכליתי לבעייתי. חברת מירס לאחר שבועיים לערך של בדיקות חזרה אליי עם הצעה להתקנת מגבר בביתי.לאחר שהבעתי את הסכמתי הבטיחו לי בחברה כי המגבר יותקן בביתי תוך שבועיים שלושה. הסברתי להם כי אין באפשרותי להמשיך לעבוד במצב הנוכחי עוד שלושה שבועות ואז הבטיח לי מנהל שימור הלקוחות כי ייתן לי פתרון זמני מיידי שיפתור חלק קטן מבעייתי , הוא הבטיח כי החל מאותו יום כל השיחות שמגיעות למכשיר המירס שלי ולא נקלטות יועברו מיידית למכשיר הסלקום שברשותי. כך לפחות לא תהייה פגיעה בלקוחות וספקים הרוצים להשיג אותי. הסכמתי לפתרון הזמני. לא חלף יום אחד וצלצלו אלי מחברת מירס והבהירו לי כי בניגוד להבטחה שניתנה לי הם לא יספקו לי את השירות הנ"ל מכוון שלטענתם הפתרון יעלה לחברה הרבה כסף.
במשך כל הזמן שחלף ביקשתי שיאפשרו לי להתנתק מהחברה מכוון שהם גורמים לי נזקים עצומים,
בכל פעם הבטיחו לי כי מועד ההתקנה מאוד קרוב וכי הבעיה תבוא לידי פתרון בשבועיים שלוש הקרובים, כאמור ללא כל כיסוי להבטחות השווא.
כך משכו אותי בחברה חודשיים נוספים עד להגעת המועד בו התקינו לי את המגבר המיוחל.
כיום אני חי עם מגבר בתוך הבית שמשדר לי לתוך הסלון וכנראה פוגע בבריאותי .
במשך כל הזמן שחלף מרגע שרכשתי את המכשירים ועד להתקנת המגבר בביתי חלפו כחמישה חודשים לערך (הזמן המדוייק נמצא במחשבי החברה) בכל זמן זה נגרמו לי הפסדים כלכלייים עצומים ונזקים תדמיתיים לא פחות גדולים. החלפתי את כל כרטיסי הביקור שלי והתחלתי להשתמש במכשיר אחר כמכשיר בו ניתן להשיג אותי.
בכל מהלך הטיפול בי גרמו לי השיחות עם חברת מירס עוגמת נפש רבה, גזלו מזמני, ובכל שיחה הוציאו אותי משלוותי.
חברת מירס לא עמדה בהתייחיובתה כלפי כצרכן וגרמה לי לאובדן כלכלי עצום ועוגמת נפש רבה. בפנייה לחברת מירס על מנת לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמו לי הובהר לי כי אין לדעתם כל עילה לפצותי. (כך כנראה הם חושבים שצריך לשרת לקוחות) מבקש אני לפצותי בשיעור של 8000 ש"ח, זה הסכום לשדעתי משערך %50 מהנזקים שנגרמו לי, או לחילופין להורות למירס לנתק לי את המכשירים אינני מעוניין לקבל שירות מחפיר שכזה מספק שאמור לתת ברמה הבסיסית אמינות ושירות מספק.
בחברת מירס קיימים פרוטוקולים שיתמכו בכל דבריי, כל שיחה שניהלתי איתם תומללה ונשמרה.

אשמח לעזרתכם בנושא

בכבוד רב,


אסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בסך 8000 ש"ח או ניתוק מחברת מירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה