פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מחברת התקשורת מירס נושא התלונה:
שפילברג גנאדי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
חתמתי לפני כשנתיים עם חברת מירס למשך 3 שנים. תהליך הרישום בוצע במהירות ותוך פחות מחצי שעה הייתי מנוי בחברה עם 2 פלאפונים. כשחזרתי הביתה התברר שאחד הפלאפונים הוא ביכלל לא שלי ושהפלאפון שלי נימצא אצל מישהו אחר - משהו ממש מוזר שמעולם לא עלה על דעתי שעלול לקרות ביכלל. אבל מילא המשכתי עם החברה, במהלך השנתיים עם החברה הופתעתי לגלות על חיובים שלא הוסברו לי במעמד השרות וכשהוסבר שעל 2 המכשירים - החבילות שרכשתי (מכיוון שרכשתי את המכשירים במזומן) אני אשלם 150ש"ח בסה"כ. כמובן שלא כך היה הדבר. והחבילה שלקחתי מתברר שזה חבילת יעדים ושפרט ליעד היחיד שנרשם אצלי יכלתי לבחור עוד 6 יעדים. ועל ביטוח ואחריות המכשיר ביכלל אף אחד לא הזכיר מילה עד שגיליתי זאת להפתעתי בחברה עצמה כשהייתי זקוק לתיקון המכשיר והתבקשתי לשלם תמורותו סכומי העתק כמובן. למרות זאת המשכתי עם החברה. לאחרונה נוצרו בעיות כלכליות אשר גרמו לבנק לסגור את כרטיס האשראי שלי. אף לו אחד מנציגי השרות לא דאג להתקשר ולשאול מדוע לא חוייבתי ואף לא לשלוח לי טופס חיוב. כשהתקשרתי למרכז הלקוחות שאלתי האם יש עליי חוב כלשהו ונענתי בחיוב. כששאלתי מדוע אף אחד לא טרח להודיע לי על כך על מנת למנוע הצטברות החוב הנציגה ענתה לי : "הנה אני מודיע לך כעת". הלכתי שלמתי את החוב לקחתי טפסים וחתמתי על הוראת קבע. במשך החודשיים האחרונים לא חוייבתי שוב ושוב ניגשתי לחברה לברר את העניין ולהפתעתי ההוראת קבע "חזרה" ונאמר שזה בהחלטת הבנק. ושוב אף אחד לא טרח להודיע לי שהחובות מצטברים ושאני צריך לסור לחברה על מנת לסגור את החוב. הפעם זה עבר כל גבול והחלטתי לבקש להתנתק במרכז הלקוחות אך נענתי שאני לא יכול להתנתק ככה סתם אלא עליי להמתין 3 ימי עבודה - למרות שעל מנת להכנס לחברה ולקחת את כספי ואת כרטיס האשראי לקח פחות מחצי שעה. הסכמתי וחיכיתי 3 ימי עבודה. יצרתי קשר טלפוני ואמרו לי להתקשר שוב שתוך שעתיים העניין יטופל. כמובן ששום דבר לא טופל ומשיחה נוספת נאמר לי עד 21:00 בערב הכל יסודר. התקשרתי לאחר השעה תשע ונאמר שהשרות לקוחות סגור ואין באפשרות השרות הטכני לעזור לי.
חוסר ההתנתקות ממירס מעקב לי תוכניות של מעבר לרשת סוללרית אחרת שלא נדבר על הטירטורים שכל פעם עברתי על מנת להגיע להסדיר חובות שהחברה ביכלל לא חשבה לנכון להודיע לי עליהם.

אודה לכם אם מישהו יוכל לעזור לי.
תודה מראש,
גנאדי שפילברג
עוגמת נפש סוג הנזק :
למצוא קץ לדבר! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה