פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות ותסכול בבקשה לביטול עיסקה עקב בעיות אקוטיות במכשירים/קליטה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי לפני כשנה ארבעה מכשירים במסלול עיסקי
ששניים מתוכם הם עם קו פעיל ושניים רק ptt
הבעיות החלו מההתחלה חוסר קליטה ניתוק שיחות שרות אינו זמין
מכשיר קפוא
לאחר כמה ביקורים שלי במרכז שרות בצ'ק פוסט
החליפו לי את החלקים הפנימיים תיקנו ובפעם נוספת החליפו את כל המכשירים
אבל אף אחד שם לא מוכן להגיד שיש בעיית קליטה ובינתים אני משלם הרבה כסף
ורק מתעצבן כל פעם מחדש
דיברתי עם אחראית אישית של אזורי רבות בטלפון ונפגשתי איתה אישית כמה פעמים והפתרון שהוצע לי אז הוא שיגיעו מכשירים חדשים i880 ובזה כנראה יפתרו הבעיות חיכיתי בסבלנות מספר חודשים ובנתיים רק סבלתי ושילמתי
ולבסוף כשהגיעו המכשירים הוצע לי השדרוג רק בהתחייבות נוספת ל3 שנים
אני נרתעתי מכל העניין וראיתי שאין כאן ממש פתרון לבעייה שלי וביקשתי ביטול עיסקה , דיברתי אפילו עם מנהל המרחב וביקשתי לבטל עיסקה
ונאמר לי שעליי לשלם את כל יתרת עלות המכשירים - לא ייאמן
אני כלקוח משלם הכול לא מקבל מינימום ממה שהם חייבים לתת וכשלבסוף נמאס לי ואני רוצה להתנתק אז אני גם צריך לשלם כל כך הרבה
אני הוא הנפגע ואני הוא זה שצריך לקבל תמורה לכספי ואני גם צריך לשלם קנס?!
דיייייייייייייייייייייייייייייי אני נואש מחברה זו
אבקש את עזרתכם
עלבון סוג הנזק :
ביטול עיסקה ופיצויי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה