פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוטע אשר למוחזר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת הארץ 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני ארבה עשרה חדשים רכשתי פלאפון מחברת מירס תקשורת בע"מ, והצטרפתי למסלול torahmoney 1 אשר בנוי על תשלום של חמישים וארבע ₪ לחודש כפול שלושים ושש חדשים עבור המכשיר, ועוד ששה ₪ עבור דמי שימוש, ועם מדברים עבור שמונים ₪ מוחזר הדמי המכשיר. אבל אני שלמתי על המכשיר במזומן בעת קניותיו סך אלף תשע מאות ארבעים וארבע ₪ (54x36),

אבל לצערי גליתי אחרי שנה שהחברה מחייבת אותי עבור המכשיר סך חמישים וארבע ₪ כל חודש התקשרתי לחברה (06\11\8) ושאלתי אותם פשר הדברים ונסעו לענות לי כל מיני תשובות אבל אחרי שהסברתי להם טוב אמרו לי שיפתחו פנייה ויטופל בתוך חמישה ימי עבודה לצערי לא חזרו אלי למשך שלשה שבועות עד שאני התקשרתי ושאלתי מה קורה אמרו לי שעד מחר מישהו יחזור אלי. לצערי לא חזרו אלי התקשרתי עוד פעם ואמרו לי שהגורם המטפל בתלונה שמו יהודה בלוך מנהל מכירות והוא ביקש שאני ישלח את הקבלה למספר פקס והוא יחזור אלי בתוך כמה ימים. עברו כמה ימים והוא לא חזר אלי התקשרתי עוד פעם ואמרו לי שהתלונה הוגש לגורם הלא נכון והובער לקשרי לקוחות והם יחזור אלי בתוך ארבעים ושמונה שעות. עבר עוד שבוע ואף אחד לא התקשר, התקשרתי עוד פעם, ואמרו לי שזה נמצא בטיפול כן אצל יהודה בלוך והוא יתקשר אלי בתוך עשרים וארבע שעות. אותו ערב הוא התקשר אלי ושאל אותי מה הסיפור, וספרתי לו , והוא אמר לי שלא קבל הפקס של הקבלה. שלחתי לו באמצע השיחה ואמר לי שיבדוק את הסיפור ויתקשר אלי בתוך כמה ימים. עברו עוד שבועיים, והוא לא חזר עלי, התקשרתי עוד פעם, וצעקתי ואמרו לי שיהודה יחזור אלי בתוך זמן קצר. אחרי ימיים, 06\12\20 הוא התקשר עלי ואמר לי שאני צודק והוא רוצה להחזיר לי כל הכסף 1,944 ₪ בתוך כמה ימים והכי מחר עד 07\01\01. מאז לא שמעתי ממנו והחברה אמר לי שזה נמצא בטיפול ובסוף ישלמו לי את הכסף.

התקשרתי לחברה מעל עשר פעמים על כסף שלקחו לי בגניבה, ומושכים הטיפול בתלונה ליותר מחודשיים בעת שהם הועדו לי שהם חייבים לי את הכסף.

פרטי הצרכן: משה גריפנקל, טל': 02-5378029
מס' לקוח מירס:10149878
נייד: 057-3160063

אשמח אם תוכל לעזור לי
כספי סוג הנזק :
הכסף + פיצוים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה