פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה של מכשירי מירס נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משנה רכשתי שלושה מכשירי מירס . העסקה התבצעה אצלי בבית כאשר הסוכן שלכם היה אצלי בבית וידע מראש מבאזור מגורי אין קליטה למכשירים שלכם.אך בכל זאת הוא לא אמר על זה מילה וביצע את העיסקה.
כבר למחרת התקשרתי לחברה ואמרתי שאין לי קליטה ,וכל פעם אמרו לי להגיע לחברה לבדוק את נמכשירים אולי הם לא בסדר .
לאחר חצי שנה של סיוטים חוזרים ונישנים אמרו לי שאפשר לשדרג את המכשירים והבעיה תיפטר הסכמתי לשדרג ובכל זאת הבעיה לא נפתרה הסיוט נמשך הקליטה שואפת לאפס , כל ההצעות שלכם לגבי קליטה אינן רלוונטיות היות ואני צריכה קליטה גם מחוץ לבית. דיברתי מספר ושום דבר לא הואיל.
נמסר לי שאני לא יכולה לבטל עיסקה למרות כל הפניות החוזרות ונישנות מצידי עם יש לך בעיה תבצעי ההעברת בעלות שחייבת להיות רק עיסקית.
מצאתי אחד שמוכן לבצע את העברה קבענו פעמיים עם נציג שירות לקוחות על מועד פגישה לביצוע ההעברה פעמיים לפגישה לא הגיע שום סוכן מצידכם ולא נמסר לי על שינוויים, אי אפשר לעבוד בצורה כזו ההרגשה שלי שאני עובדת עם חבורת ליצנים שרושמת פרטים במחשב ותסלחו לי לא מרימים את הישבן ובודקים דברים לעומק. אני רוצה להיתנק לאלתר ללא שום מחוייבות מצידי, פעמיים קבענו ולא הגעתם. יש גבול לחוצפה מצידכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק לאלטר ללא דמי יציאה קחו את המכישרים ולא רוצה להזכר בכם. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה