פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מנוכר לא מקצועי ומטרטר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
עמק שרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח מירס מזה שנה לאחרונה הגעתי למוקד שירות הלקוחות בעמק שרה שבב'ש והבעתי תרעומת על עליית המחירים ניגשתי לנציגה וביקשתי להנתק את שני המכשירים שברשותי הנציגה לא רצתה למסור לי פרטים והעבירה אותי לנציג טלפוני שיקבל את הפניה מישם אחרי שהתעקשתי לנתק את המכשירים עוד באותו הרגע היא תענה שאני צריך להיפגש עם האיש קשר שמטפל בתיק שלי ומאחר והוא לא היה אז אני צריך ללכת ולחזור שוב ביום אחר כלומר אין משהו אחר שיכול לתת שרות ללקוח שמבקש להיתנתק ולשלם את קנס היציאה באותו רגע בקיצור הרומן היה ארוך ומתיש ובנוסף גם לא קיבלתי מענה

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה