פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור שיחות למרות שאין לי מכשיר נייד נושא התלונה:
אלל אריאל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט נגנב לי הפלאפון, כמו כל אזרח אחר שעבר חוויה לא נעימה זו התקשרתי אל החברה הסלולרית (במקרה שלי מירס) ודיווחתי על כך.
לאחר מכן פניתי אל החברה בבקשה ליישם את הביטוח שאני משלם על הפלאפון בכדי לקבל פלאפון אחר, בחברה אמרו לי לבצע תביעת ביטוח, שם נאמר לי שבכדי לקבל פלאפון אחר עליי לשלם למעלה מ- 400 שקל, באותה עת לא היה לי את הסכום הזה והחלטתי לדחות את הביצוע של תביעת הביטוח.
מבירור שעשיתי בבנק נדהמתי לגלות שחברת מירס ממשיכה לגבות ממני תשלום של למעלה מ- 230 שקל כל חודש למרות שעדיין לי קיבלתי פלאפון אחר. כלומר אין לי פלאפון ואני משלם על שיחות.
עד היום אני ממשיך לשלם את הסכום הזה כל חודש.
פניתי אל חברת מירס לשם בירור העניין ולטענתם חתמתי על עיסקה שבה אני מחוייב בתשלום חודשי קבוע ואין מה לעשות.
הרגשתי מרומה וביקשתי לנתק את הקו, חברת מירס הסכימה לכך בתנאי שאני אשלם להם 700 שקל נוספים.
עד היום שילמתי הרבה יותר מ- 700 שקל למרות שאין ברשותי פלאפון, לא די בכך?
דבר נוסף וחשוב שלא ציינתי הוא שאני משלם על רכישת המכשיר דרך כרטיס האשראי ללא קשר לתשלום דרך הוראת הקבע בבנק.
כספי סוג הנזק :
למרות ששילמתי יותר אני לא דורש את היתרה בחזרה אני רק רוצה להפסיק את "הרומן" היקר מאוד עם מירס ללא תשלום נוסף. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה