פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעוניין לעזוב אבל הם לא נותנים לי נושא התלונה:
אזריאל אשר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כדי לרשום לכם את כל הבעיות אני צריך ספר אז ככה בגדול אני לא מרוצה מהשירות,מהמחירים,מהמכשיר ובעיקר מהיחס המגעיל של חברת מירס ומה עוד שהם נאחזים בהתחייבות העלובה שנחתמה אז טוב נו מה יש לצפות מחברה עלובה שמחפשת בכל דרך ביו אם הגיונית ובין אם לא לשמור על המנויים שלה בושה וחרפה ממליץ להתרחק כמו מאשץ
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה