פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור מכשיר שנגנב +מכשירנוסף אשר לא בשימוש נושא התלונה:
טהר טהר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנסה כבר חודשיים להתנתק ממירס והם מתנערים
ביום חמישי נגנב המכשיר השני של מירס ניסיתי להתנתק שוב והם לא חוזרים אלי
ובנתיים אני משלמת סתם.
אני בקשתי לדבר עם מנהל ואין עם מי לדבר
רציתי להגיע למרכז שירות ולא ניתן האפשרות
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה