פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דברים לא הגיוניים ולא מתקבלים על הדעת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים רכשתי שני מכשירים במירס לי ולחברתי. השתמשנו במכשירים רק חודשיים כי הקליטה באזור שלי גרועה. מאז אני מנסה למכור את המכשירים, ובמירס פשוט מסרבים להעביר את המכשירים על שם לקוח אחר בלי להעביר גם ההתחייבות שלי אליו. מבחינתם המכשיר הולך עם כרטיס הסים, זאת אומרת שעם העברת המכשיר על שמו של אדם אחר מחייבת להעביר את הסים על שמו ואת ההתחייבות שלקחתי על עצמי גם אליו. אנשים שבאים לקנות ממני מסרבים לקבל גם את ההתחייבות שלי, מדובר באנשים שמחזיקים בסים מירס ופשוט מעוניינים לשדרג את המכשיר שלהם. אך חברת מירס מסרבת בכל תוקף, היא מעדיפה להחזיק בלקוחות בכוח, במקום לאפשר לי למכור את המכשיר. ראוי לציין שאין לי בעיה להמשיך לשלם על ההתחייבות שלקחתי על עצמי (שהיה צעד פזיז ולא נבון) כל מה שאני מבקש זה למכור את המכשירים.
עגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה