פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה והונאה נושא התלונה:
יעקב אורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התחברתי למירס רכשתי תוכנית שהציג לי האיש מכירות והחתים אותי על הטפסים אבל בפועל קיבלתי חבילה שונה ממה שהובטח לי והעלויות בלתי נתפסות יחסית לחברות אחרות אם הייתי יודע כך לא הייתי מתחבר. מה שהבטיח איש המכירות אינו תואם בכלל למה שקיבלתי בפועל כמו כן יצרתי קשר עם שרות הלקוחות והם מצידם לא מוכנים להקשיב ורומזים שאני רמאי ושחתמתי וזה מהווה הוכחה בקיצור שרות לקוחות שלא קיים רק רוצים עוד כסף חברה אטומה לא מקשיבה ללקוח. לא ייתכן שלקוח שהתחבר לפני חודש יקבל יחס כזה וישלם סכומים כאלו ועוד דמי יציאה אסטרונומים ואף אחד לא מיידע אותך על כך. בקיצור עוד לא ניתקלתי במרמה והונאה מסוג כזה וכל זה חוקי ואין לך מה לעשות נגדם . חברה שמכבדת את עצמה לא תשלח אנשי מכירות למכור מוצר שלא קיים ואם עשתה כך אז לפחות שתעמוד מאחורי ההבטחות שלה.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ללא דמי יציאה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
הנושא שבנדון הוסדר ישירות אל מול הלקוח, לפנים משורת הדין, הצדדים הגיעו להסדר של שינוי חבילות שימוש בקשר עם המכשירים.
נשמח לסייע בכל שאלה ו/או הבהרה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה