פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצף תקלות, שירות גרוע ואי זיכוי חשבון! נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לצערי מסכת הייסורים עם חברת מירס מסרבת להפסיק.

בפעם האחרונה פניתי אליכם בדבר זיכויים שהיו אמורים לעשות לחשבוני עקב טעות של נציגת השירות שלכם שלא הזינה נכון את מספר כרטיס האשראי שלי וכתוצאה מכך חזרה הוראת הקבע. אתם בחוצפתכם דרשתם ממני לשלם את העמלה בסך 25 שקלים על החזרת הוראת הקבע. לאחר דין ודברים הובטח שאזוכה, אולם לתדהמתי בחשבונית האחרונה אני לא רק רואה שלא זוכיתי אלא גם נדרשתי שוב לשלם 25 שקלים! זאת אחרי שזכיתם אותי על שירות תיקונים שכלל לא נרשמתי אליו.

אמש שוב יצרתי קשר עם מוקד השירות שלכם ודיברתי עם נציג בשם דוד כשעה שלמה! שיחה שארכה מעל לשעה ועדיין לא קיבלתי תשובות ופתרונות במאות האחוזים.

מה גם שאמש התברר לי שבחשבונית האחרונה לפתע קפצו להם דמי השימוש מסכום של 10.39 ש"ח שהיו עד כה בחודש לסכום אסטרונומי של 31 ש"ח! רק לאחר בדיקות ארוכות של נציג השירות התברר ששוב בטעות נציגת שירות אחרת שלכם הזינה את המספר שלה במועדפים שלי! כיצד ייתכן הדבר ואיך זה קורה? מה גם שהנציג טען שרכשתי 500 דקות של זמן אויר, דבר שהתברר שוב כטעות.
משהו מאוד לא הגיוני קורה בחברת מירס ומריח מממש לא טוב. האם על הלקוח לעקוב אחר שפע המחדלים של חברת מירס?

כתוצאה מכל הסיפור הזה יצאתי מבולבל לחלוטין. מצער מאוד לראות שכאשר חברת מירס צריכה לחייב היא עושה זאת בזמן אולם כשאר אתם צריכים לזכות אתם לא ששים לעשות זאת בזמן ולשביעות רצון הלקוח. יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה אצלכם והכאוס חוגג על חשבון הלקוחות.

אני אישית יצאתי מבולבל לחלוטין מכל הסיפור עם חברת מירס. אבקש לדעת במיידית ולקבל דו"ח מפורט אחד לאחד על מה זוכיתי, מה חוייבתי, מה עוד אני צריך להיות מזוכה וכל מה שנעשה בחודשים האחרונים כתוצאה מרצף התקלות המדהימות לדבריכם שקורות אצליכם.
רמת נציגי השירות לצערי קלולקת והדבר כמובן בעוריכם, חברת מירס.

לתשובתכם המהירה והעניינית (בתקווה) בנדון אודה.

בכבוד רב,
משה
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
שיעשה סדר ומיד בחברת מירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
בהמשך לפרסום התלונה, ניסו נציגי חברתנו ליצור קשר עם הלקוח לשם בדיקת תלונותיו ומתן מענה, במידת הצורך.
למרות נסיונות רבים לא ניתן היה ליצור קשר עם הלקוח.
נודה על הפניית הלקוח אל נציגי שרות הלקוחות בחברתנו דרך *166 או 057-7575757.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה