פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקי שיחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני כבר המון המון זמן סביבות השנתיים עם מכשיר I830 אני מתגורר בכפר ויתקין, באותם השנתיים כבר מהרכישה יש בעיות של ניתוקי שיחות בעיקר באיזור שלי אך גם בעוד מקומות בארץ. שאני מתקשר או מתקשרים אליי מתנתקת השיחה ואז אני לא זמין והמשיבון שלי עונה וקשה ככה להשיג אותי.
בשנתיים האלה פניתי לכל הגורמים האפשריים במירס, כל אחד מהגורמים אמר לי שבקרוב הבעייה תיפתר אך למרות המילים היפות שלהם עדיין אין שיופור ועברו שנתיים. בקיצור אני מסתובב בלי קליטה כמעט ולא ניתן לי פתרון ראוי, אני משלם דמי שימוש קבועים בלי לקבל שירות על המכשיר שלי.
אני מאוד מאוד מאוכזב,זה גורם לי נזק כספי נזק שלא יכולים להשיג אותי.
אני מבקש מאוד לעשות משהו בנידון, אני מבחינתי מוכן להתנתק מהשירות.
כמו כן ברצוני לציין שהפנו אותי בכל אותה תקופה לתחנות שירות של מירס על מנת להחליף מכשיר - לאותו דגם ולא היה שינוי,זה הוציא ממני אנרגייה ובזבוז ימיי עבודה וזמן יקר.
תודה
דניאל
בזובז זמן,כספרי,עלבון סוג הנזק :
לעבור תוכנית ללא דמי שימוש או ניתוק הקו פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה