|
|
|
|
|
|
אין קליטה במכשיר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
דיווחתי לחברת מירס על אי קליטה בביתי מס' פניה: 20580275.
קיבלתי תשובה מהם שיש לפנות למערכת הצבאית בנושא זה.
פניתי למערכת הצבאית אך שם יש סדר עדיפויות שנקבע עפ"י תפקידים ,חיוניות למערכת וכדומה...
זה לא משנה אני לקוח של החברה ובביתי (גם מחוץ לבית)אין קליטה או קליטה נמוכה מאוד הבעיה היא כאשר המכשיר נמצא באזור ללא קליטה או קליטה נמוכה המכשיר פולט אנרגיה רבה.
על מנת למנוע תופעה זו אני עושה עקוב אחרי למכשיר ברשת אחרת שהקליטה בביתי היא טובה מאוד.
זה לא שרות שהייתי מצפה מחברה סלולרית מכובדת היות ויש פתרונות.
|
עוגמת נפש/קרינה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אולגה חלוץ - מנהלת מחל |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|