פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
GPS של חברת מירס לא פועל ברכבי פז'ו ובנוסף החברה לא פועלת כדין בחיוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לשירות GPS לקראת סוף סגירת החשבונית שלי.

נאמר לי על ידי נציגת השירות של חברת מירס שאשלם באופן יחסי בגין החיבור לשירות ה GPS.

כלומר אם הצטרפתי לקראת סוף החודש אשלם רק כמה שקלים בודדים, ואילו תשלום של 15 ש"ח בחודש הינו עבור שימוש בשירות GPS של חודש שלם.

כשצלצלתי כעבור שבוע שוב לחברת מירס הדברים התהפכו ונציגת שירות אחרת אמרה לי שאין דבר כזה. גם אם הצטרפתי בסוף החודש אחוייב בגין כל הסכום וגם אם אצטרף בתחילת חודש החיוב זהה.

כלומר, חברת מירס גונבת בעליל את לקוחותיה. גם אם הצטרפתם לשירות בסוף החודש תשלמו עבור חודש שלם, ואפילו אם הצטרפתם יום לפני שהחשבונית נסגרה תשלמו חיוב מלא.

כל זה לא מפליא אותי שכן חברת מירס ידועה בדרכים הלא דרכים שלה להוציא כסף מלקוחותיה דרך נסיונות כאלו ואחרים.

חוץ מזה, לאחר התחברות לשירות התברר לי שבכלל השירות לא עובד במכוניות הצרפתיות שהן חסומות לווין. כלומר, יש לי פיג'ו ואני לא יכול להשתמש בשירות עקב כך שיש חסימה, דבר שחברת מירס לא טורחת כמובן ליידע את לקוחותיה.

דורש פיצוי כספי וזיכוי בגין שירות ה GPS "המוצלח" של חברת מירס במיידית.

עוגמת נפש סוג הנזק :
שיזכו אותי בגין כל חיובי ה GPS שכלל לא הצלחתי להשתמש בו פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה