פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייבים לי כסף הבטיחו דברים ובסוף לא מתקבל כלום וגם לא טורחים לחזור ללקוח נושא התלונה:
סראוי רינת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי שידרגתי את המכשיר כשהובטחו לי דברים בחבילה החדשה. כמו כן הובטח לי שהחבילה הישנה תבוטל.
כשקיבלתי את החשבונית גילית לתדהמתי שחוייבתי 80 שקלים על העיסקה הישנה, חוייבתי 60 שקלים על שיחות עם יעד נבחר שהיה אמור להיות בחינם!!! חוייבתי 30 שקלים על טקטוקיי מירס למרות שהובטח לי שזה יהיה חינם. הובטחו לי 200 הודעות חינם ולא קיבלתי אותם.
בקיצור במקום לשלם 260 שח על החבילה שכוללת את כל הדברים האלו חוייבתי כפול!!!!
אני כבר חודש מתקשרת אליהם ומבקשת לברר את כל העניינם ולקבל החזר. גם הייתי פעם אחת במוקד השירות בתל אביב. התקשרתי כבר 7 פעמים וסיפרתי לשבעה אנשים על כל הבעיות שלי. כולם מבטיחים שיחזרו אלי אבל אף אחד לא חוזר. אני רוצה להתנתק מהם אבל צריך משכנתא בשביל זה.
אף אחד לא חזר אלי. הם חייבים לי כמעט מאתיים ש"ח ואני כבר לא יודעת מה לעשות תעזרו לי!!!!!!!!!!
עלבון, בזבוז זמן, חוסר יעילות סוג הנזק :
החזר כספי מיידי. בערך של יום הגבייה. שיחה מאחראי שיתנצל ויפצה על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה